Társkereső oldalak és a reklám

Nőkről mindenkinek - Reklámok és manipuláció

Társkereső, társkereső oldal, csajozás, ingyenes társkereső, pasizás, társkereső csajok, társkereső pasik, társkeresők

A másoknak való megfelelés, a mások figyeljenek rám, a szebb legyek, jobb legyek, erősebb legyek... stb.
szinte mindannyiunkban él. Ezt az állapotot tovább erősíti, és fenntartja a reklám, a film, a magazinokról özönlő információk tömkelege. Sajnos említett helyeken gyakorlatilag csak a külsővel foglalkoznak, amik tudatos, vagy tudat alatt, hatással vannak esztétikai ízlésünkre is.


Így amíg például:
a társkereső férfiak vékony, karcsú, nőt keresnek, addig a társkereső nők magas, határozott férfit.
Persze ez csak a trendi, általánosítás, ami csak szerencsére részben igaz. Mindenki megtalálja a társát, mert olyat lát vagy érez meg benne, amit más nem. Ezért neki különleges lessz a társa. Másnak csak egy nő, vagy csak egy férfi a sok közül. De meglátni valami különlegeset, sajátot, vonzót, ami bennünk különleges élményt kelt, az a legnehezebb, pláne a mai idő-hiányos világunkban.
Azt sajnálom, hogy pontosan ott sajnáljuk ki az időt, ahol nem szabadna.
Az életben egy kocsi fontos is lehet, értékes is lehet, de soha nem tudja azt adni, amit egy társkapcsolat biztosít.

A társ, a társkereső, a társkapcsolatra vágyók helyzetét a már kialakult esztétikai ízlés formák eléggé meghatározhatják és szukítik a feltétel rendszerüket, - mivel mindkét oldal túl magasra emeli a lécet - nagyon megnehezítik, sőt megkeseríthetik, a társra találás esélyeit.
Ne keressünk sztár ideált, annál inkább sem, mivel nekik is meg van a maguk baja, csak nagyobb.

Újságíró (UI): Trendi legyek vagy boldog? - így szól a cím.

Új-Kapcsolat (UK): Szerintem erre mindenki tudja a választ azonnal, kérdés nélkül, válaszolatlanul hagyva. Egyébként nagy marhaság ez a trendi már önmagában is. Például miért éppen „Akárki” az, aki eldönti, hogy mi a trendi, na és ha nekem nem tetszik, nem nézek ki benne jól, miért kövessem a trendit.
Beültetnek valamit a médiák az agyunkban, hogy akkor vagy „valaki”, ha a „VALAKI” által felállított „trendiséget” követed.
Miért? Ki vagy Te trendis? Ismerjük egymást? Honnét tudod nekem mi jó? Mi illik hozzám? Miben érzem jól magam? Mi tetszik nekem?
Szerintem ezek a fontos kérdések. Ne hagyd magad beskatulyázni.
Hogy mi a trendi sosem érdekelt, de miben érzem jól magam, az mindig.
Ilyen szempontból állandóan azt nézhetném ki mit mond a trendiségről. Frusztrálódom, mint alábbiakban az újságíró és elrontja a napom, a hetem és lassanként az életem.
Hisz, ha állandóan, mindig másokat követsz, mikor leszel TE!!!

MERT SOSEM MERTÉL ÚGY DÖNTENI, AHOGY SZERETTÉL VOLNA!!
VAGY TE DÖNTESZ, VAGY A TRENDISÉG!


Mert mindig a trendiség, a másoknak való elvárás szerint döntöttél, sosem lehettél az, aki szerettél volna lenni.
Márpedig, ahány ember, annyi vélemény és a végén már szétesel, a sok-sokszor ellentmondásos válaszokból. Tudatosítsd, érezd mi jó Neked, és megkapod a választ a trendiség nélkül.
Nem az a kérdés, tehát hogy mi trendi, hanem mi tetszik neked.

Ha engeded megvezetni magad a trendiséggel nagyon nagy bajban leszel, mert az mindig más lesz, amit sem időben, sem energiában, sem pénzben nem lehet követni, miközben nem is érdemes.
Az eszed állandóan ott jár ha kimész az utcára: Vajon trendi vagyok? Nem néznek le mások?

Ez tiszta gáz, ciki! - Mondja határozottan a trendiség „atyaistene”.
(Ezt a kijelentést egy bulvárban olvastam.)
Semmi nem ciki, ha nem adsz neki ilyen értelmezést magadban, ha igen, akkor minden az lesz. Sajnos, így nőnek fel akár itt is jelen lévő fiatalabbak, akik TÚL sokat adnak arra, amit az újságok, magazinok leírnak.
NE FELEDD AZ UJSÁGOT OLYAN EMBER ÍRJA, MINT TE VAGY.
Csak Ő újság író, de azért még nem megcáfolhatatlan Isten.
Amivel itt nem értesz egyet, jól teszed. Bár nem biztos:) Vannak kivételek.
Társkereső, társkereső oldal


A divat, a szépség, a kozmetika trendisége


(UI - Újságíró, UK - Új-kapcsolat társkereső)
Következő idézetnél az újságíró teljesen tárgyilagosan ír? Mert ezzel vezette föl.
(De kiderül, nem tud az maradni.)

UI: Ki az, aki képes nyugodtan végignézni újra és újra ezeket az álomvilágból mintázott élethelyzeteket: a tápszertől felajzott kutyákat, az örök vigyortól arcidegzsábás hattagú családokat, a húszévesnek álcázott mufogsoros szépasszonyokat, a piros kiskosztümben felmosó családanyákat, meg a boldog gyermekorvost, aki szakmájából kifolyólag (mily meglepő!) tudja, hogy a piszkos felületeken csak úgy hemzsegnek a baktériumok?! Igazán nem mondhatja senki, hogy mindezt „megemészteni” olyan tiszta és száraz érzés lenne.

UK: Kérdem én miért kell kiborulni, ha objektív az író? Mert az nem kétséges, felidegesítette magát alaposan.
Hogy meg tudd tartani magad a külvilág hatásaitól, csak tudatosítsd magad, hogy ez egy színjáték, csak nem tetsző, durva, aljas….stb. de a Te kezedben van az irányítás, és dönthetsz afelől, hogy meddig idegesíted magad bármi féle, hír, reklám, vagy film miatt.
Mindenkinek nőknek, férfiaknak, lányoknak, fiúknak van egy-két sztár ideálja, ami nem probléma, addig, amíg nem azt keresi a való életben is társkeresése során. így sosem lel társra, mivel mindenkiből csak egy van. Lehet, hogy külsőre hasonló, de pl. nem tudja legyőzni a világot, de még a szomszéd nénikét sem.

UI: Hát kérdem én: ki az, aki elrohan vásárolni egy hajfestéket, ránctalanító krémet, sampont, rúzst, ha előtte jól felidegesítették, és összemérték egy bombázóval?

UK: A REKLÁM MINDENKÉPPEN HAT, NE PRÓBÁLJUK MEGKÉRDŐJELEZNI.
Ha nem akarod, hogy hasson, ne nézd, ne hallgasd, ne olvasd.
Ha mégis észleled a reklámot, ne zaklasd föl magad. Egy reklám miatt?
Volt ismerős, aki más apró ügy miatt olyan ideges lett, hogy a vérnyomása a stroke felé közeledett.
(Aki nem tudná, bénulás vagy halál kimenetelu ez a probléma.)
Na most gondolkodj el kedves olvasó, mi ér meg annyit, hogy a temetőbe kerülj?


Trendiség? Karrier? Pénz? Pozíció? Vagyon? Hatalom?


Külcsínt az egészségért?
Nekem egyik sem éri meg, nem hogy az életem kockáztassam, de az egészségem sem!
Neked?

Nőknek szól elsősorban, vigyázat, mert már nagyon sok népszeru szépítő megoldásokkal, módszerekkel kecsegtetnek, melyek között vannak már tényleg eléggé veszélyesek, hogy kockára teheted az egészségedet.
Hölgyek az idősödést elkell fogadni, aki nem képes, annak nagyon sok és erős pszichés problémái lesznek előbb vagy utóbb.
Egyébként ez a szépségiparban dolgozó nőket érinti a legsúlyosabban, különösen, ha időközben elfeledkezett gondoskodni valami más életpályáról.
Vigyázz, mert a TE előnyöd, vagy gondod lesz bármit döntesz. :)

Társkereső, társkereső oldal

Vásárolj, hogy szép legyél


UI: A szépségipar képviselői úgy vélekednek, hogy jól fel kell piszkálni az önelégült vásárlót. Rá kell őt döbbenteni a hibáira, máskülönben eszébe sem jut, hogy javítani próbáljon a külsején.
Ezekkel az üzenetekkel éppen azt kívánják elérni a termelők, hogy az érintett hölgy önmagával elégedetlen legyen, és elrohanjon bevásárolni.
Szóval direkt idegesíteni akarnak minket?

UK: „..jól fel kell piszkálni a vásárlót.  …rádöbbenteni a hibáira”  Az tény, hogy a reklám nem arról szól, hogy nekünk szimpla élvezetet adjon. Nem is azért, hogy kitöltse a musoridőt, és jót tegyen valamelyik csatornának. A reklám egyáltalán nem titkolt végcélja röviden, hogy Te felfigyelj az illető cégre, termékre, szolgáltatásraÉS VÁSÁROLJ.
Ha nem töltené be ezt az utolsó funkciót, akkor a reklámra semmi szükség nem lenne, és megszünt volna már rég.

De mivel mindenki, a CÉGEK IS tudják, hogy a reklámmal mindenkit lehet befolyásolnikivétel nélkül, legyen az akárhány diplomás ember is. Ezért élnek is ezzel a lehetőséggel.
Éppen a szépségiparban lehet a legkönnyebben befolyásolni és éppen a nőket, mivel Ők a szépségükért messze többet tesznek meg, mint a férfiak.
Kimutatott tény, hogy a gyerekek után a nőkre érdemes üzletet építeni.

Hogy mire képes a reklám?


Sokkal többre, mint azt sokan képzelik.
Eddig még alig volt olyan, akit megkérdeztem, hogy Őt befolyásolja a reklám?
Válasza: Őt nem lehet befolyásolni holmi reklámmal, az csak badarság.
EZZEL SZEMBE: A REKLÁM EGY ORSZÁG SORSÁT MEGHATÁROZHATJA, ha az aktuális kormány valamilyen stratégiát el akar érni. Számtalan példa lenne erre, de már így is kitértem.

UI: Szóval direkt idegesíteni akarnak minket?

UK: Ez jópofa kérdés volt, csak azért idéztem. Nem ezt akarják, az más kérdés, hogy valakiben ezt is kiválthatja. Vagy unatkozhatunk alatta, vagy bármi mást egyénenként, de attól az információ bejutott a memóriánkban és tárolódott.
Ez biztos. Bizonyos ideig elő is hívható közvetlen kérdésekkel, vagy más asszociatív elemekkel.
Tudat alatt ott marad örökre.

 

 

 

Megoldás: hunyj szemet


UI: Bár nem a reklámfilmek szülik számunkra az eszményképeket, de az elterjedésükben nagyon is fontos szerepet játszanak. Azokban a kultúrákban, ahol a címlapokon, plakátokon, filmeken és a reklámokban csupa „alultáplált” hölgy szerepel, statisztikákkal igazoltan megnőtt a testükkel elégedetlen nők száma. Legtöbbjük mindent elkövet azért, hogy hasonlítson arra az ideálra, amibe lépten nyomon belebotlik.

UK: A reklámok, mint említettem, mindenképpen hatnak, EZ A FŐ CÉLJUK, hogy kire hogy az változó lehet. Olyan, hogy reklám, de ne hasson nincs. Senki sem akar készíteni és azt kőkeményen megfizetni, hatás mentes reklámot.
De ezt éppen igazolja is az író. Ha meg így muködünk és tudjuk, akkor minek berzenkedünk. Ha meg tudunk ellene tenni és akarunk is valamit, tegyük meg.

A megoldás lehet a tv kikapcsolás, szembehunyás, de ennyi erővel az életünkben sokkal több, nehezebb problémák leselkednek, ott is ezt alkalmazzuk?

Inkább azt javaslom, ha már reklám használjuk föl tudatosság tréningre.
Próbáld úgy nézni, hogy teljesen semleges maradj, ne okozzon semmilyen zavart, kellemetlen érzést.
Nézzük nagyobb tudatossággal, ne vigyenek el az érzelmek.
Ha nem csinálsz valaminek jelentőséget, akkor számodra gyakorlatilag legfeljebb inaktív információ marad, ami nem tud vásárlásra mozdítani.
Ezzel kézbe vetted magadat és egyre, kiszolgálatlanabbá válsz a külvilág felé.

 

J.Dzs.Schwarcz

Nem működik a újkapcsolat társkereső lap

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::